dissabte, 13 de desembre del 2014

Sessió fotogràfica de Figuració (I)

Gracies a unes sessions fotogràfiques i de figuració, organitzades per Custom Grafics per dinamitzar la Fira AutoRetro 2014, vam tenir l'oportunitat de fer fotografies de vehicles antics amb  personatges vestits d'època. Una experiència molt positiva per a tots els involucrats.

 Indian amb sidecar

He treballat amb dos tractaments d'imatges, aquestes virades a sèpia i unes altres desaturades, buscant un look "retro" que em van inspirar els personatges i vehicles. Algunes les he editat per treure els fons propis de la Fira de Barcelona i donar-lis un aire més "autèntic".


- ¿En serio? ¿Es para mí?
On the run



A la granja:



...i em va regalar aixó!!!
-Una mica més, que ja arribem a la Fira!
Idees de "bombero"
 L'incident de les maletes:

-Només m'emporto lo imprescindible!


 L'accident:
-...i s'anat cap allà...
(tot i que a l'urbano, la historia, li fa molta gracia)
Amb la Guàrdia Urbana de Barcelona com a convidats especials!

 De passeig:


Figurants "Anacrónicos":
Scarlet Bowles, Sara Martínez, Vany Miranda, Ivan Morales, Olga Gómez Mollá

Organitzat per Custom Grafics.
http://www.customgraficsworld.com/
https://www.facebook.com/SergiCustomGrafics

"Anacrónicos" are leaving the Hall!!
...
Moltes gracies a tots! M'ho vaig passar molt bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada